neljapäev, 8. august 2013

Midagi erinevat

Olen viimase aja külaliste võõrustamisest päris läbi. On muidugi tore, kui külalisi käib, aga ringitraavimine nõuab oma osa. Õnneks sattus see Ragnari järgsele nädalale, mil tahtsin trennide osas niikuinii vabamalt võtta, nii et eriti midagi tegemata ei jäänud. 

Täna käisin hommikul jõusaalis ning tegin läbi oma kõhulihaste kava, ainult et seekord kõike 25 kordust ning iga ringi vahele lisasin 3 minutit sõudeergomeetril. Viimase ringi ajal olin täiesti läbi! Tegelikult ei võta see kava läbi mitte ainult korsetilihased, vaid ka jalad. Eriti kükist üleshüpped "kõrvetavad" tagumikku ja reisi ikka täiega. 

Õhtul saime kokku meie vapra Ragnari võistkonnaga. Sõime õhtust ja lobisesime niisama. Oli tore jälle pärast võistlust näha!



Ebo, Katherine, Anna, Jessica ja Adam


Adam oli meile kõigile mälestuseks jooksunumbri teinud. Kuna tiimi peale oli vaid üks number, mida teadet andes üksteisele edasi andsime, ning mis tuli lõpuks niikuinii korraldajatele tagastada, ei jäänud meile endale numbrit mälestuseks. Niisiis disainis Adam meile igaühele uued. Aitäh!



Medal on ka kena, tavapärase metalli asemel puust ning tavapärase lindi asemel takunöör. Väga armas.



Eesolevasse nädalalõppu mahub ka midagi teistsugust kui tavapärane pikk jooksutrenn, nimelt üks pisike ekstreemsus - läheme Sonorasse benjihüpet tegema. Olen seda alati tahtnud teha, kuid siiani pole konkreetselt võimalust olnud. Noh, olgem ausad, ega ma pole eriti otsinud ka. Nüüd aga on siis minek! Loodan, et saan ikka alla hüpatud, mitte ei pea kellelgi ennast tõugata laskma. Ootan igaljuhul põnevusega. 

Olen tegelikult alati rohkem selline alalhoidlikku tüüpi olnud, kes ekstreemsustest väga ei vaimustu. Pole nagu väga huvi olnud ja teiseks, alati on vist mingi alatedlik hirm olnud. Olen päris õnnelik, et hakkan neid tabusid vaikselt murdma. Ette rutates, järgmisel nädalal on kavas veel üks (minu kohta) ekstreemsus, aga sellest lähemalt siis, kui aeg kätte jõuab!

Kommentaare ei ole: