pühapäev, 11. august 2013

Uus trenn: Yogalates

Pärast kolmapäevast kõhulihastekillerit tundsin, et tahaks mingit mõnusat ja lõõgastavat trenni, aga ei teadnud päris täpselt, mis see olla võiks. Spordiklubi koduka lahti tehes hakkas silma trenn nimega Yogalates. Nagu nimi ütleb, on tegemist kombinatsiooniga joogast ja pilatesest. Otsustasin järele proovida. 

Allikas
Niisiis peaks see treening lisama painduvust ja nõtkust, samas tugevades korsetilihaseid, tehes seda kõike läbi õige sügava hingamise. 

Kuigi kõlab ilusalt, polnud see minu jaoks kõige lemmikum trenn. Veidi kummaline oli näiteks ühest asendist teise vahetamine. See ei käinud kuidagi loogiliselt ja sujuvalt nagu joogas. Näiteks tegime selili olles kordamööda jagade sirutusi (korsetilihased), siis aga keerasime ennast hopsti ümber, et teha allavaatavat koera. Või kätekõverdustele järgnes ratsaniku asend. Minu jaoks tundus see kuidagi ebaloogiline. Ning ühte poosi ei hoitud kuigi kaua, vaid vahetamine käis suhteliselt kiiresti, ilma seda tõelist tunnet või koormust kätte saamata.

Meeldis aga suhteliselt pikk venitusteosa lõpus. Olin eelmisest päevast suhteliselt kange, nii et see kulus igati ära. Kobraasend oli kangete kõhulihaste pärast oi-kui-mõnus!

Kokkuvõtteks: Joogat oli selles trennis kindasti rohkem kui pilatest. Mul on hea meel, et trenni ära proovisin, aga selline kombinatsioon pole siiski mu lemmik ja edaspidi eelistan teha mõlemat trenni eraldi. 

Kommentaare ei ole: