neljapäev, 26. juuni 2014

Päev 9: Õpin ja kokkan

Hommikust!

Eile oli suhteliselt vaikne päev. Hommikupoolikul pärast trenni tegelesin ühe artikli jaoks materjali otsimisega ning päeval andsin kaks tundi soome keelt. Siis sai õpetajast õpilane ehk pühendasin suurema osa päevast oma koolitusmaterjalide lugemisele. 


Kas ma olen ainuke, kellel on vajadus osa asju läbi kirjutada? Mulle tundub, justkui jääks materjal siis paremini meelde. Ei tea, kas sest mingit tolku ka on, aga see harjumus on mul juba kooli ajast sees. Võib-olla teen topelttööd, sest kõik on ju õpikus olemas, aga mulle tundub, et lisaks sellele, et asjad justkui paremini meelde jääks, leian need ka kiiremini üles. Pealegi on mul näiteks bussis istudes tihti oma märkimik kaasas, et aega parajaks teha, kuid 600-leheküljelist A4 formaadis raamatu igale poole kaasavedamist ei kujuta ma hästi ette. 

Õppimisest ja õpetamisest ülejäänud aja tegelesin söömisega :) Selleks tuli muidugi enne süüa teha. Jagan vahelduseks ühe retsepti, mida eile katsetasin. Peategelasteks on juurikad - põhimõtteliselt ükskõik, mis sorti. Tahtsin teha kaalikate ja porganditega, aga kaalikaid poes polnud, seega läksid nende asemel ahju punapeedid.


Vaja läheb: 

3 punapeeti 
4 porgandit
veidi külmutatud (või värsket) spinatit
2 küüslauguküünt
kookosrasva (või õli või võid) praadimiseks
3 muna 
maitseaineid

Hakkisin küüslaugu ja pruunistasin natuke aega kookosrasvas, panin juurde suhteliselt väikesteks kuubikuteks tükeldatud peedid ja porgandid ja natuke külmutatud spinatit. Peale veidi soola, musta pipart, veel küüslaugupulbrit (juhuks kui päris küüslaugust veel ei piisanud), peterselli ja palju tüümiani. Kuumutasin kõike nii 10-12 minutit ja panin siis ahjuvormi. Tegin sisse kolm väikest auku munade jaoks. Siis umbes 10 minutiks ahju. 

Oleks võinud isegi vähem ahjus olla, siis oleks munakollane vedelamaks jäänud, aga nii oli ka hea. 


Head isu :)





Kommentaare ei ole: