kolmapäev, 4. juuni 2014

1500 hüpet!

Märkamatult on juuni käes - mitte ei saa aru, kuhu aeg läheb. Õnneks on täna kuule vastav ilm ka, läheb ilmselt tõeliselt soojaks. Eile õhtul kell pool üheksa treenist koju tulles oli väljas lausa lämbe, peaaegu nagu äikese-eelne ilm. Äike jäi siiski tulemata.

Eile käisin CrossFitis. Soojenduseks tegime erinevaid dünaamilisi harjutusi (kõhulihaseid, väljaasteid, lõuatõmbeid) ning siis tegime veidi tehnikatrenni. Selleks tegime box jumpe ehk kastile hüppeid - minu ühte suurimat hirmu juba vanast ajast, sest hüppevõime pole mul kunagi suurepärane olnud. Alustasime 50 cm kõrgusest kastist, mille peale hüppasime viis korda. Siis hakati järjest kõrgust juurde ehitama ja korduste arvu vähendama. Esimene blokk tuli mul peas ette vist 66 cm peal, kus ma hakkasin hüppama, aga siis vahetult enne hüpet ümber mõtlesin. Just nagu vanasti! Vastik komme. Treener ütles, et pole vaja, kui ma ei saa, aga ma tahtsin. See polnud ju veel mingi kõrgus. Loomulikult sain sellele ilusti peale, kui ennast kokku võtsin. Oluline on just see, et ei jääks seda kettavirma ja kõrgust vahtima, vaid lihtsalt läheks ja hüppaks. 

Teine hirm tuli ette 70 cm peal. Ainult 4 cm kõrgem kui eelmine kõrgus, aga kui tuleb blokk siis tuleb. Mitu korda loobusin. Siis panin veel uuesti 66 cm peale, hüppasin ära, ja kohe pärast seda palusin 70 cm tagasi panna. Ja hüppasin ära. Nii kahe kõrva vahel on kõik!

See, kuidas mõned meie rühmast "põrkasid", oli päris uskumatu. Poistel oleks nagu vedrud all olnud ja üks tüdruk hüppas ka tublid 15 cm kõrgemale kui mida (okei, ta on oma 10 cm pikem ka kui mina, aga siiski). 



Päeva WOD ehk päris trenn võttis aga läbi küll. 

WOD: 
50 käekõverdust, 100 hüppenööri hüpet
40 kätekõverdust, 200 hüppenööri hüpet
...
...
10 kätekõverdust, 500 hüppenööri hüpet. 

Kokku 150 kätekõverdust ja 1500 hüppenööri hüpet.

Huhhh. Esimesed 50 kätekõverdust olid ikka väga karmid. Loomulikult ei teinud ma neid ühe jutiga, vaid ikka puhkasin vahepeal. Sellele järgnenud hüppenööri hüpped oli käkitegu, seni kui neid veel paarsada tuli teha. Mida ring edasi, seda rohkem hüppeid, seda sagedamini hakkas nöör jalgadesse kinni jääma ja seda raskem oli nööri käes hoida, sest käed olid läbi mis läbi
WOD võttis kokku aega natuke üle 19 minuti. 

Homme saab põnev olema, sest trenni tuleb kaasa ka Tervis Plussi fotograaf. Oodake siis, ehk näete varsti ajakirjas näost punast mind kangi sikutamas või kastile hüppamas :D

Eile proovisin esimest korda elus sellist asja: 


Kollane arbuus!
Kahtlesin küll, kas pole mitte vanaksläinud viljaga tegu, aga ilmselt mitte. Täitsa hea oli. Võrreldes tavalise arbuusiga on kollase arbuusi viljaliha natuke pehmem ja seemneid ei ole. 

Okei, nüüd tööle. Olen tegelikult natuke hädas ühe loo jaoks informantide leidmisega, tuleb midagi välja nuputada. Ja varsti tuleb õpilane ka tundi. Ja raamatu tõlge on vaja lõpetada. Üheksa ametit, kümnes... teadagi. 

Olge mõnusad!


Kommentaare ei ole: