esmaspäev, 28. oktoober 2013

Nädal numbrites: 21.-27.10

Trennid olid sellised: 

E: jõusaalis käed ja õlad
T: jõusaalis jalad ja kõht
K: jooga - jube hea, jube väsitav!
N: jõusaalis käed ja selg
R: Bosu
L: puhkus
P: jõusaalis jalad ja kõht + 30 min ratast

Nädala staar oli jooga. Pärast mitmekuulist pausi (üks ebaõnnestunud trenn välja arvata) polnud ma joogas käinud ja kolmapäevane trenn pärast nii pikka pausi oli väga mõnus. Järgmisel päeval oli tunda, et kõhulihased olid ikka korralikult koormust saanud. 

Olen nüüd ka rohkem fitness.ee ja muudel jõutreeningut kajastavatel kodukatel ringi kolanud. Kuidas ilusaid lihaseid saada? Enne tuleb rasv maha ajada. Varem mul sellega probleemi polnud, kui kogu aeg jooksin. Nüüd teen aga aeroobset vähem - joosta hetkel üldse ei saa, aeroobseks trenniks ongi praktiliselt ainult reedene bosu. Niisiis tundubki, et jõusaalipäevi tuleb hakata veidi pikemaks venitama, paaril päeval nädalas lõppu veidi kardiot lisades vastavalt sellele, mida jalg teha lubab. See teeb trennid muidugi väga pikaks...

Uskumatu, kuidas mu jõusaalitrennid varasemaga võrreldes muutunud on. Muidu veetsin saalis tunnikese, võib-olla tund ja viisteist (sinna sisse jäid juba ka soojendus, venitus ja lõdvestus), nüüd  kava järgi harjutades läheb palju rohkem. Selles mõttes on jooksmine ikka kõige parem treening: tossud jalga ja kell läheb käima koduukselt. Keskmiselt tunniga on trenn tehtud. 

Kahjuks ei saa ma oma jalahädaga arsti juurde ka hetkel. Vabakutseliste "rõõm" jälle, tervisekindlustust ju pole. Aga paremaks see jalg ka kuidagi ei lähe, vahel tundub, et hullemaks hoopis ... :(


Kommentaare ei ole: