kolmapäev, 23. oktoober 2013

Jube hea jooga

Miks üldse öeldakse, et mingi asi on jube hea või õudselt mõnus? Väike vastuolu ju. Hea siis hea, mõnus siis mõnus, mitte jube või õudne

Igatahes täna käisin jube heas joogas. 



Aga enne seda pidin käima ka jube kehvas joogas. 

Joogatama hakkasin selle aasta märtsis, kui sõbranna Mara, kes joogatreeneriks õppis, mu tundi kutsus. Sellest ajast saadik olen praktiliselt iga nädal korra või paar joogas käinud, kuid nüüd Eestisse tulles on vahe sisse jäänud, sest ei leidnud sobivat trenni. Kui Berkeleys ja San Franciscos oli võimalus joogatrenn leida enamvähem ööpäev läbi, siis siin on trenne oluliselt vähem. 

Paar nädalat tagasi aga leidsin sobiva aja ja koha ning läksin. Ma pole väga kuri inimene, ja jooga peaks olema viimane asi, mis kurjaks teeb - aga see trenn oli ikka täitsa... hmm... erinev. Vinyasa flow jooga ei peaks kindlasti olema hüppamine, kiire ja kramplik ning mehaaniline asendite vahetamine, aga seda see paari nädala tagune trenn just oli. Lisaks oli tund sisuliselt puhtalt venekeelne, mis tähendas, et ma pidin kogu aeg teiste pealt maha vahtima, mis liigutust järgmiseks teha. Selline üks vinyasa jooga kindlasti olema ei peaks ja selle asemel, et rõõmsa ja rahulolevana trennist lahkuda, tundsin, et see oli minu jaoks lihtsalt ajaraiskamine. 

Sõbranna Siki aga soovitas mulle sellist kohta nagu Infra Jooga. Ta käib seal ise treenerite koolitusel ning kiitis trenni väga. 




Infrajooga tunnid toimuvad ruumis, mida soojendatakse infrapunapaneelidega ja temperatuur on seal 35-30 kraadi vahel. Infra jooga kodulehel lubatakse, et soojus teeb lihased elastsemaks ja keha paindlikumaks. 

Need teleka moodi ruudukesed seinal ongi infrapunapaneelid. 

See joogatund oli juba selline, mida tasus oodata! Tegemist oli sellise vinyasaga, millega ma tuttav olin. Pingutused olid suurepärased, õlgade ja puusade lahtiväänamised väga tõhusad. Trenn oli isegi raskem kui enamus neist, kus Kaliformias olles käisin - pidin mitu korda pause tegema. Treener Leelo oli ka väga lahe, rahulik, kindel ja täpne ning vajadusel korrigeeris asendeid. 

Pärast trenni oli nii hea tunne. Oleks kohe koju tulles magama läinud, nii tšill oli olla. Jooga tuleb uuesti päevakavasse võtta, eriti nüüd, kui päris palju jõutrenni olen teinud ja lihased tavalisest veidi kangemad on. 

Kommentaare ei ole: