esmaspäev, 15. juuli 2013

Nädal numbrites: 8.-14.7

Ma ei tea, kuhu aeg kaob. Alles oli kevad ja nüüd juba juuli keskpaik!
Laupäeval käisin tavapärasel nädalavahetuse pikal ringil. Ilm oli jälle kalifornialikult kaunis ning ma ei väsi pildistamast. Vahel on ikka veel raske uskuda, et ma siin olen. Paraku hakkab kojutuleku aeg lähenema... Niisiis klõpsin peaaegu igal pikal jooksul vähemalt mõne pildi. 




Aga nädala kokkuvõte siis: 

E: puhkus
T: barre
K: 11 km, 60 min
N: 12 km, 65 min
R: ülakehatrenn jõusaalis
L: 20 km, 1.50
P: puhkus

Laupäeval sai päris palju jalgadel oldud. Lisaks hommikusele jooksule tuli korralikult ka kõndimist, sest pärastlõunal kolasime veidi San Francsicos. Päeva kõndimissaldoks mõõtis mu sõbra kell 8 miili ehk ligi 13 km! Kummaline, et väsimust selle suure jalgadeloleku peale - kokku siis umbes 33 km! -  nagu ei olnudki.  

Sel nädalal sai läbi ka Barre kuukaart. Üldiselt mulle see trenn meeldis, sest suhteliselt lühikese ajaga võttis see lihased ikka korralikult läbi. Seda eeldusel, et kõiki liigutusi 100% korralikult teha. Vahel olid reied veel kaks päeva pärast trenni valusad. Hetkel aga uut kuukaarti ei plaani osta, sest tegemist on suhteliselt kuluka trenniga. Valmistun parem paariks eelseisvaks jooksuürituseks ning püüan oma trennide hulka ka rohkem jõusaali sobitada. 

Sportlikku uut nädalat!

Kommentaare ei ole: