teisipäev, 4. juuni 2013

Mõnus snäkk

Kui selles postituses väitsin, et olen raskekujulises sõltuvuses pähklitest, kuid muus osas suudan oma portsjonit kontrollida, siis tegelikult polnud see päris tõde. Nimelt puudutab sõltuvus ka päevalilleseemne võid.



Eriti hea maitseb see tooreste juurikate nagu porgandi või lillkapsaga.


Võie on äärmiselt kasulik, eriti mahetootena, kuid seda on kerge "üle" süüa. Kaks supilusikatäit sisaldab 170 kalorit. Püüan küll päevas selle piiresse jääda, kuid see ei õnnestu mitte alati...

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Pähklid ja nendest tehtud määrded on ka minu nõrkus! Huuh.
Püüan neid aga võimalikult palju ise teha, siis tean, mis seal sees täpselt on :)

Unknown ütles ...

Õige point! Millistest pähklitest oled teinud? Mina tegin paar päeva tagasi mandlitest, aga see oli minu blenderi jaoks kõva katsumus, masin tegi kummalist häält ning ühel hetkel hakkas kerget kõrbelõhna tulema.. Ilmselt pole see kõige võimsam masin ka. Lõpuks sain võide ikka valmis, aga aega läks. Mõtlen, et kas mandlite leotamine aitaks?

Aga lõppulemus oli väääga hea, natuke kookosõli ja veidike meresoola ja maitseb super!

Unknown ütles ...

Me nüüd laupäeval tegimegi päevalilleseemnetest võid. Kasutasin röstitud seemneid, oliiviõli, avokaadoõli, agaavisiirupit ja Himaalaja soola. Lisaks tegime maapähklivõid, sinna sisse ainult pähklid ja sool. Aga muidu olen ka teinud mandlitest ja siis vahel "Nutellat" ;)
Mandleid leotan muidu vaid piima jaoks, või jaoks röstin. Nii et seda leotamist ei tea kommenteerida.
Mul on nende võiete tarvis väiksem purustaja, päris rahul olen. Suure kannmikseriga pole proovinud.

Unknown ütles ...

Panen kõrva taha!
Ja mandlipiim on tõesti hea. Olen muide avastanud, et päris piima mu organism kuigi hästi ei talu. Täna oli vaja endale seda jälle jäätisportsu näol tarvis meelde tuletada :( Tark õpib teiste vigadest, rumal enda omadest ka mitte.