teisipäev, 4. juuni 2013

Jõudu!

Jõudu! sellepärast, et joosta ma ikka endiselt ei saa. Spinningut on viimasel ajal rohkem kui küll saanud, nii et kui eile klubi trennivalikut silmasin, ma sellest mõttest suurt ei vaimustunud. Niisiis seadsin sammud Body Toningusse, mis lubas 60 minutit puhast jõutrenni.

Vahenditeks nagu ikka hantlid, kang, stepilaud ja matid.


Rühmatrennides, mis keskenduvad jõule, on mul alati veidi keeruline õige raskusega vahendeid valida. Pealegi ei ole seal sageli aega näiteks kangil raskusi muuta. Niisiis teedki jõutõmbeid sama raskusega kui biitsepsit... Selles mõttes meeldib mulle omaette jõusaalis askeldamine rohkem, et on aega raskusi vahetada.

Pärast lõunasööki ja rohket kirjutustööd tegi mu kaaslane ettepaneku minna veidikeseks matkama. Kuna kell lähenes juba seitsmele, siis liiga kaugele polnud mõtet minna. Õnneks on Berkeley lähedal palju matkaradu, nii et polegi vaja teab mis pikka reisi ette võtta.



Ilm oli päris udune, mis tegi matkamisest kuidagi salapärase ja natuke hirmutava, eriti kui tasapisi pimenema hakkas...


Kõndisime umbes poolteist tundi, kohati oli rada päris järsk. Kui matka lõpuks kella vaatasime, selgus endalgi üllatuseks, et olime läbi teinud üle 8 km pikkuse raja. 

Kahjuks hakkas mu jalg taas veidi tunda andma. Koju jõudes tegin korraliku jäävanni ning hommikul venitasin, loodetavasti ei teinud väga liiga. 




Kommentaare ei ole: