neljapäev, 6. juuni 2013

Plaanide muutus

Täna hommikul läksin jõusaali eesmärgiga veidi raskusi tõsta. Läks aga teisiti. Mõtlesin, et teen veidi crosstraineril sooja. 10st minutist sai 20, 20st 30 ning siis mõtlesin, et no venitan ikka viis minutit veel ära. Kokku siis 35 minutit. Lisaks sikutasin veel 10 minutit sõudeergomeetril aere. Ma võin joosta kolm tundi värskes õhus, kuid saalis kardiomasinatel nii pikalt mütata on minu jaoks ikka paras piin, sellepärast võin enda tänase saavutuse üle isegi uhke olla.

Kell 10 algas pooletunnine trenn nimega Abs & Back ehk kõht ja selg. Tunniajast rühmatrenni poleks enam tahtnud ette võtta, nii tunduski pooletunnine täitsa hea variant. Kasutasime väikeseid võimlemispalle, millega sai päris uusi ja huvitavaid liigutusi tehtud. Olin päris üllatunud, kui efektiivne see trenn oli. Eks homme paistab, kas ja mis kusagilt valus on.

Allikas
Allikas

Olen tasapisi piilunud ka uut pulsikella, kuna vana on oma aja ära elanud. Ilmselt saab selleks olema mõni Garmini mudel, aga mis täpselt, see vajab pikemat uurimist. Amazonis hindu vaadates torkab silma, et kasutatud kella, mille seisukorraks on märgitud "väga hea" või "nagu uus", võib saada märkimisväärselt odavamalt kui uue, aga ma ei tea, kui palju selliseid müüjaid usaldada võib...?

Ning oleks kena, kui kella tõepoolest kasutama saaksin hakata... joosta ikka endiselt ei saa.  

Kommentaare ei ole: