laupäev, 18. juuli 2015

Õnne naeratus, dieet ja matkama

Sel nädalal olen päris mitu korda oma assoka urust välja roninud ja kusagil käinud või kellegagi kokku saanud. Teisipäeva varahommikul käisime ühe jooksugrupiga Berkeleys jooksmas ja homme läheme teise seltskonnaga matkale. Kedagi ei tunne, aga see ongi asja point.

Eile oli Road Runnersi poes "Girls Night Out" nimeline üritus. Spordipoodi on oodatud kõik naised, kes jooksevad ja neile on igasugu toredat tegevust välja mõeldud. Näiteks on õhtu jooksul mitu loosimist, kus võis saada lausa uue tossupaari või muud väärtuslikku, lisaks oli poes massöör ja juuksur, erinevad kosmeetikafirmad tutvustasid oma tooteid, paljudele võistlustele pakuti odavamat stardimaksu ja lisaks oli kõik poes olev kraam terve õhtu jooksul 20% soodsam.

Seda kõike võis nautida šampa ühes ja šokolaadi kastetud maasikas teises käes. Need jäid minust seekord puutumata, sest nagu eelmisel korral kirjutasin, teen praegu Cleani läbi.


Õhtu algas joogaga: poe lähedale on avatud uus joogastuudio, mille treenerid rääkisid meile, kuidas jooga jooksjatele hea on ja andsid ka väikse näidistrenni. Kõik kohalolnud said ka nelja tasuta tunni pääsme. Päris tore diil.


Kuna ma midagi süüa ega juua ei saanud ega osta ei tahtnud, hängisin niisama poes ringi. Loosimisi oli lausa neli korda ja auhinnad igati hinnalised, nii et passisin lõpuni välja. Aja kuluks mängisin tossupingpongi. Suutsin isegi kaks korda korvi visata.

Score!
Loosiõnn aga ei naeratanud... Kuni tänaseni! Ma ise ka ei mäleta enam, kuhu kõikjale ma oma nime ja telefoninumbri andsin, nii et olin päris üllatunud, kui mulle täna sõnum tuli: võitsid eilses loosimises, millal võime sulle helistada?

Tuli välja, et võitsin Mary Kay kosmeetikafirma põhjaliku nahatesti, näohoolduse ja ripsmetuši, kõik kokku väärtuses 300 dollarit. Ja kogu seda kaunistust tullakse mulle järgmisel neljapäeval koju tegema. Lahe!

Dieediga läheb hästi. Täna on käsil 7. päev. Meie hommiku- ja õhtusöögid näevad välja sellised, vahel ka mõnda teist värvi, olenevat sellest, mida mingi päeva smuutisse paneme.


Lõunasöögid on väga väga head! Paar näidet: rosmariinikana riisiga, lõhe spargliga, praetud värske tuunikala rohelise salatiga jne. Tõesti väga väga maitsvad toidud on, pigem on probleem vahel selles, et portsjonid on veidi väikesed.

H on päris suures näljas, aga minul pole tegelikult viga midagi. Olen isegi üllatunud, kui palju kergem see puhastus seekord on, võrreldes eelmise korraga. Siis korises mu kõht kogu aeg, aga nüüd pole nagu midagi. Üks päev läks küll veidi käest ära. Petsin ise samamoodi nagu H esimesel päeval, liiga suure hunniku pähklitega. Aga pole hullu, tagasi rajale. Kergemaks läheb iga päev.

Mõjusid ma veel väga tundnud pole. Loodan, et need veel tulevad. Eelmisel korral oli see vist 10. päeval, kui magasin nagu kott ja ärkasin üles nii puhanud ja värske olemisega, et ei tundnud ennast äragi. Ja mida aeg edasi, seda teravamaks mõte läks. Loodan, et seekord läheb samamoodi.

H ütleb, et tema tunneb küll juba erinevust. Noh, eks ta sööb ka muidu veidi kräpimalt kui mina ning vahe vast seetõttu märgatavam. Näiteks joob ta muidu mõnel päeval kolm suurt tassi kohvi - ja teate ju kui suur on siinne suur, meil pole nii suuri kohvitopse olemaski - ja rohkem alkoholi kui mina, lisaks sööb kindlasti rohkem mingit friteeritud jama ja sandwiche ja bageleid jne. Aga juba praegu, 7. päeval olevat kõht paremas korras ja pea värskem. Tema on ka suht tuntavalt mõne kilo maha võtnud, minul selles osas muutusi ei ole.

Loodan, et homse päeva oma dieediga üle elame. Läheme ühe matkaseltskonnaga Alamere Fallsile matkama. Pole seal varem käinud, aga pildid on lubavad:



Matk peaks olema u 16 km pikk, aga mitte väga raske. Pidavat isegi ujuda saama, kuigi ma ei tea, siin on vesi ikkagi suht külm. Vaatame. Vaated ei pidavat olema mitte miljon, vaid miljard dollarit väärt. Ootan põnevusega. Matka juht pidi kaasa võtma 10 erinevat sorti veini ja õhtul saavad soovijad koos dinnerile minna. Meie joome vett ja sööme oma kaasavõetud lõunat :)

Hakkan aga nüüd vaikselt kinno sättima. Olen siin varem rääkinud sellest vanast kinost Oaklandis, kus korra kuus filmiklassikat näidatakse. Eelmisel korral oli Pretty Woman, seekord West Side Story.

Head nädalavahetust!


Kommentaare ei ole: