esmaspäev, 27. juuli 2015

Näohoolitsus ja Cleani feil

Nagu siin kirjutasin, siis võitsin Road Runnersi spordipoe loosimises näohoolduse ja väikese kosmetsitoodete paki. Neljapäeval käis Mary Kay esindaja Kristina mulle seda kätte toimetamas.

Kristina oli väga lahe noor naine, kellega me lõpuks vist peaaegu kaks tundi jutustasime ja kosmeetikat testisime. Meil oli palju rääkida eriti just sellepärast, et ka tema oli oma tegevusega alustanud suhteliselt hilja ning alguses ainult sõpradele-tuttavatele oma kosmeetikuteenust pakkunud ja tooteid müünud. Siis hakkas aga päris kenasti rullima ja nüüd on ta oma eluga väga rahul.

Natuke nagu minu lugu, sest ma üritan ka siin (ja kohati juba suhteliselt meeleheitlikult, tuleb tunnistada), oma asja käima saada. Aega võtab ja energiat läheb, natuke meeleheidet ka sekka, aga äkki ikka ühel päeval õnnestub.

Huvitav oli aga see, et kuna Kristina pole päris kosmeetik, vaid ainult toodete esindaja ja müüja, siis tema mulle näohooldust ei teinudki, vaid tegin kõik otsast lõpuni ise.



Tema selgitas, mida üks või teine toode teeb ja kuidas seda peale kanda ja mina muudkui tegin.

Mary Kay tooted on tõesti väga head. Katsetasime minu peal koorijat, niisutajat, vitamiiniseerumit ja ma ei mäletagi mida kõike veel ja lõpptulemus oli tõesti ilus. Nahk oli väga pehme ja mõnus ning mu suured poorid ei paistnud üldse nii halvad välja kui tavaliselt.


Seekord ma midagi ei ostnud, aga tulevikus tahan kindlasti seda teha. Kel võimalus, proovige kindlasti Mary Kay järgi, ka Eestis on nende edasimüüjaid. Muide, Kristina oli alles eelmisel päeval sellise riigi nagu Eesti olemasolust kuulnud. Neil oli firma aastane seminar, kus olevat lausa 15 naist Eestist olnud. Eestlane igas sadamas.

Kristinaga
Teiste teemade juurde.
Ülestunnistus: piirdusime Cleaniga vaid 10 päevaga.
Suurim lõpetamise põhjus oli ausalt öeldes see, et H oli täitsa kutu. Mitte et ma loobumist tema kaela tahaksin ajada - üldse mitte. Aga need päevad Cleanil ei muutunud tema jaoks üldse mitte kergemaks, vaid raskemaks. Ja vist teist korda elus nägin, et ta võib vahel millegi peale närvi minna.

Siis ta tunnistaski, et nälja pärast ei saa enam korralikult mõeldagi... Ega mul ka mingi lust ja lillepidu polnud, aga olukord oli talutav. Ütlesin siis, et lõpetagu see ära, kui nii raske on. Ilma, et ma pahandaks või midagi - pole ju tõesti vaja ennast piinata, kui see dieet tööd muud elu segama hakkab. Tema ikka vastu, et ei, tahab lõpuni teha, sest lubas mulle.

Nii me siin siis vaidlesime, mina ikka, et lõpeta ära, tema vastu, et eii, ma ikka punnitan ära. Järgmisel hommikul ütlesin, et mulle hakkavad need hommikused smuutid vastu ja ma ka ei taha enam jätkata. Mis oli pool tõde. Seekord polnud ma nii head mõju tundnud ja natuke hakkasid smuutid vastu ka, lisaks sõin ma kindlasti liiga palju pähkleid, kuna pähklid ja puuviljad olid ainukesed asjad, mis vahepaladena lubatud olid. Lihtsalt kopp sai ette ja mina, kes ma olen täielik pähklisõltlane, ei taha praegu pähkleid nähagi (ega see kaua kesta, ma tean).

Aga kui H poleks nii läbi olnud, oleksin ilmselt lõpuni välja vedanud.

Nii see abielu on, näed.. Kompromissid :D

Natuke klaarimaks oma pea sain ja kõhu ümbert vast mõne sentimeetri kaotasin, aga unega läks seekord teisiti kui eelmisel korral - üllataval kombel see hoopis halvenes. Kuid usun, et ma ei oodanud õiget efekti ära.

Juba järgmisel nädalavahetusel (eile) jõime veini, mis kümme päeva täiesti menüüst väljas oli, aga õnneks väga mõõdukalt. Käisime Livermore's veinikeldrites veine proovimas. Sellest järgmises postis!






5 kommentaari:

Unknown ütles ...

Mis Sul menüüst täitsa väljas oli selle Cleani ajal? Alkohol kindlasti ja usun, et magusad asjad ka, aga kas mingi vegan dieet oli täiesti või kuidas? Et kas Sa ei tohtinud smuutisid teha näiteks banaanide ja kookospiimaga vms?

Unknown ütles ...

Anneli, ei olnud vegan. Kana, mõned kalad ja lambaliha olid ok, aga eks suurem osa oli ikkagi "rohelist". Magusat ei olnud tõesti muud kui mõned puuviljad, aga banaan sinna ei kuulunud.
Kokkuvõtvalt, mis väljas olid: kohv, alkohol, suhkur (ka mesi), banaan, apelsin, kunstlikud magustajad, piimatooted, munad, mereannid (peale kala siis), sea- ja loomaliha).
Väga palju kasutatakse rasvu: oliivi- ja kookosõli, avokaadod, oliiivid, pähklid (v.a maapähklid, mis pole tegelikult pähklid), seemned.
Asja tegi raskeks see, et kogused on väikesed ja nii jääb kõht tühjaks. Ja nii see meeletu pähklimaania hakkas, sest need olid lubatud. Muiddugi mõistlkus koguses, mitte peotäite kaupa.

Unknown ütles ...

No siis pole kõige hullem. Kogused vast jah kõige hullemad, et kõht tühi koguaeg..

Unknown ütles ...

Jep, ja kna kogused pisikesed, siis olime liiga tihti näppepidi pähklite kallal. Aga nii kaob asja mõte ära. Selle dieediga on kõva distsipliini vaja, aga ka distsipliinivarud on inimestel piiratud.

KC ütles ...

Me tegime aasta tagasi nii, et alkohol, suhkur, jahu- ja piimatooted (pool klaasi keefirit päevas lubasin endale) ning liha jäid toidulaualt välja, kuid koguseid ei piiranud. Sõime kana, kala ja köögivilju ning puuvilju (mõistlikus koguses). Muidugi ka seemneid ja pähkleid. See oli täiesti teostatav ja enesetunne oli hea.