neljapäev, 11. juuni 2015

Ostud, trennid, nädalavahetusel reisima

Tere!

Täna saabus ukse taha kuller, kes tõi paar pisikest asja ära, mille ma tellisin:


Olen enda trennivarustust tasapisi täiendanud ja täiendan edaspidi veelgi, aga kõike korraga ei saa. Üht-teist on juba olemas, üht teist olen ära kaotanud... Hugh kummilindi jätsin ükspäev pärast trenni platsile vedelema ja täna, kui sellest aru sain, seda seal enam ei olnud.

Seekordne saak: hantli tundsite ilmselt pildilt ära ja topispall oli mul juba varem olemas, aga see kärtsroosa kott pole mitte spordikott, vaid see topitakse liiva või riisi täis ja kasutatakse raskusena näiteks kükkide, jõutõmmete ja muude harjutuste juures. Reedel saame autot kasutada, seega lähen ostan Costcost kümme pakki riisi ja teen oma esimesed katsed. Olen põnevil!

Trennid, nii palju kui mul neid on, on toredasti läinud. Viimane kord tegi üks mu rühmatrennis käijatest ettepaneku, et ta võiks järgmise trenni lõpus meile pool tundi joogat teha. Mulle sobis. Täna aga kukkus välja nii, et ta oli ainuke, kes trenni tuli. See tähendas, et sain pärast jooga eratunni. Mõnus! Iga jumala kord, kui ma joogat teen, mõtlen, et miks ma seda tihedamini ei tee. Pärast on nii hea ja mõnus olla, pea on poole selgem ja keha kuidagi painduvam ja venivam.

Eile tegime nädalavahetuseks plaane. Pole ammu kusagil kaugemal käinud ning juba teab kui kaua oleme tahtnud San Simeonis asuvasse Hearsti lossi minna vaatama.




Pildid on võetud Flickrist.

Lossi lasi 1920ndatel ehitada lihtsalt üks rikas mees, kes oli pärinud hunniku maad ja kel vedeles kasutamata raha kodus. Mis siis ikka, ehitas maja. Lossis on muuhulgas 165 tuba, bassein, mitu aeda ja suur kunstikogu. Ehitis on ka praeguse aja kohta väga muljetavaldav, ei kujuta ette, kui tähelepanuväärne see veel omal ajal oli.

Loss asub meist päris kaugel, vähemalt neljatunnise autosõidutee kaugusel, nii et laupäeva hommikul tõmbame juba kella seitsme ajal tuld. Ööseks plaanime jääda San Simeoni. Paraku pole me ainukesed. Oletasime, et kes selles tundmatus kolkas ikka niiväga ööbida viitsib ja mis seal muud ikka teha kui lossi vaadata, aga eksisime rängalt - kui eile hotelli otsima hakkasime, selgus, et kõik on kas välja müüdud või äärmiselt kallis. Lõpuks ikka midagi leidsime. Samuti oli välja müüdud suur osa lossi ekskursioonidest, aga mahutasime ennast ikka kuidagi ära.

San Simeon asub kohe ranniku ääres, nii et isegi kui ujuma ja beachima ei saa (nii soe seal ilmselt pole), siis vähemalt saan randa jooksma minna. Hurraa! Viimati juhtus see vist Hawaiil.

Okei, võtan oma raamatu kaasa ja kobin magama. Püüan enne kella 23 magama minna. Vahepeal venib üle selle aja ja siis on terve järgmine päev metsas. Mulle niiii meeldib kell 6 ärgata - hommikne aeg kella 6 ja 9 vahel on kõige parem. Aga kui ma kell 1 magama saan, siis kell 6 ärgata pole kõige parem mõte.

Head ööd!

Kommentaare ei ole: