esmaspäev, 25. mai 2015

Pidu Itaalia moodi

Tänane postitus tuleb natuke uimase ja unisena. Eile läks pidutsemisega natuke käest ära, nii et olen veidi väsinud.. sellest hoolimata inspireerusin Liisu tänasest 20km jooksust ja tegin ka ise ühe poolmaratoni otsa. Aitäh motiveerimast!


Aeg lendab, kui midagi head kuulata. Muusikat ma ei viitsi kuulata, aga podcaste küll. Õnneks on mul nüüd ka palju parem telefon. Mu vana Samsung, mis pole tegelikult üldse vana ja mille eest ma ikka veel järlmaksu maksan, on nii olematu akuga, et tund aega kuulamist ja juhe koos. H mitu aastat vana iPhone, mille nüüd endale sain, on kordades kiirem ja aku peab ilusti mitu päeva vastu. Njah, ega vist ilmaasjata iPhone'id nii palju kallimad pole.

Eilsest päevast esimese poole veetsime San Franciscos, kus meil oli paar asja ajada. Ilm oli päris hall ja kõle, aga päeva peale läks soojemaks ja mingil ajal saime pargis isegi koivad välja sirutada ja naturaalset D-vitamiini nautida.



Pärastlõunal olime Giaccomo sünnipäevale kutsutud. Enne minekut käisime poest läbi, et midagi kaasa osta. Poeletil vaatas vastu selline pudel:

Tekst pudelil: Selles pudelis on kaka.
Seda veini me ei ostnud.

Itaallased on pidutsemiseks suurepärased kaaslased. Ja nad oskavad ka jooke väga hästi segada. Vähemalt viis neist tegid igaüks "minu kodukandist pärit joogi, mis on kõige parem maailmas" ja nii ta natuke käest ära kippuski.



Üldse pean tunnistama, et kui vahepeal olin väga väga heal karskuse joonel, siis viimasel ajal on jälle üks-vein-siin-teine-seal traditsiooniks saamas. Ja mulle ei meeldi see tunne, sest siis ma ei maga hästi ega uimerdan terve järgmise päeva. Alkohol.. tuleb ära hävitada!

Aga kuna eile oli väga lõbus pidu, siis mis siin ikka kahetseda. Ja Giaccomo on väga lahe sõber, nii et mis see väike hõre olemine niiväga ikka loeb.



Niikuinii me eriti väljas ei käi, nii et vahel harva ju võib ka. Ja parim osa oli see, kui palju me tantsisime. Kes teab, millal ma viimati nii palju kargasin (väljaspool trenni muidugi). Muuhulgas sai ka Hugh'le Macarena selgeks õpetatud.

Nii see nädalavahetus möödus. Head uut alanud nädalat teile!


Kommentaare ei ole: