esmaspäev, 14. juuli 2014

Päev 27: nädal numbrites: 7.-13.7

Eile pidasin siiski vastu ja vaatasin jalkamängu lõpuni. Mäng lõppes nii, nagu lootnud olin. Tubli, Saksamaa!
Ega see ülevalolek kerge polnud, võitlesin unega. Mitte et mäng igav oleks olnud, üldse mitte. Siiski lootsin, et ehk tehakse asjad ikka normaalajal selgeks, aga võta näpust. Õnneks ei läinud penaltiteni, siis oleks teise meeskonna kaotust veel eriti kurb vaadata. Ning pealegi oli Saksamaa lihtsalt võitu rohkem väärt. 

Minu eelmise nädala sportlikud tegevused olid aga sellised: 

E: CrossFit
T: puhkus
K: SUP-laua trenn
N: CrossFit - killer!
R: 3 km jooksu + CrossFit
L: 3,5 km jooksu + CrossFit
P: jooks-matk 2 tundi

Jään selle nädalaga täitsa rahule. Joogas ma hetkel ei käi, sest tõmban kuludelt veidi kokku ja kui pean valima CF ja jooga vahel, siis praegu valin esimese. 

Pärast eilset pikka jooksu oli nii hea olla. Jooksmises on midagi, mida ei saa ühegi teise alaga võrrelda. Kõiges on oma võlu - CrossFitis meeldib mulle see tugev tunne, mis ma sealt saan, jooga on lisaks kehale ka vaimule hea, aga jooksmisega käib kaasas selline vabaduse fiiling. Kulged nagu omas ajas ja rütmis ja teinekord, kui runner's high üles leiad, ei tajugi neid enam... Pika jooksutrenni järgne väsimus on kõige mõnusam väsimus ja jooksutrenni järgne isu kõige parem :)


Kommentaare ei ole: