teisipäev, 6. mai 2014

Random teisipäev

Tänane hommik algas jõusaalis. Üllatav, eksole. Tegin läbi kava, millest mul on ühe korra jalad ja pepu nii valusaks jäänud, et viis päeva veel tundsin. Seekord nii hullusti ei lähe, tunnen juba praegu. Huvitav, kas olen tugevamaks saanud? 

Tänane päev on üks suur sahmimine olnud. Jõudsin küll juba kell pool kümme jõusaalist koju, aga tööle sain hakata alles kolm tundi hiljem. Surfisin külalistele Havai lende, lugesin artiklite jaoks uusi materjale, suhtlesin ajakirjadega. No viimast kahte võib vist tegelikult ka tööks pidada. Aga reaalselt kirjutama sain alles hilja ning tõlkimiseni pole veel jõudnudki. 

Tegelikult ootan juba nädalavahetust, sest lähen Otepääle. Pole sel nii ammu käinud, ise ka ei mäleta, millal viimati. Seekord on plaan tihe, programmi kuuluvad juuksur ja kleidimaterjalijaht, teel Otepääle ka vahepeatus Tartus, et paari sõbrannaga kokku saada. Raske päevakava!

Pähapäeval on emadepäev ja traditsiooniline SEB kevadjooks. Paraku jääb seekord jooksmata. Olen sel neljal korral osalenud, iga kord ikka pikemalt, 23 km distantsil. Kuna võistlus lõppeb Elvas, aga autot mul pole, siis on raske kuidagi koju saada. Hääletada päris ei taha, 20 km joosta on ka nagu natuke nadi pärast väikest 23km otsa. Aga olgem ausad, ega mu vorm ka nii kõva pole, et sinna tingimata ronima peaksin. Ehk teen pühapäeval omaette pika ringi. 

Postkastist leidsin täna uue Tervis Plussi ja Kilo & Kalori, kus ka paar minu üllitist sees. Kellel veel pole, tooge enda omad poest ära!




Huvitav, miks see töötegemine mul ei edene??




Kommentaare ei ole: