esmaspäev, 12. mai 2014

Nädal numbrites: 5.-11.5

Eelmisel nädalal sai palju joostud. Üheks põhjuseks see, et selg oli ikka veel veidi kange ja jõusaalis sain teha vaid suhteliselt piiratud liigutusi, joosta oli aga normaalne. Teiseks olin nädalalõpu Otepääl, kus on lihtsalt nii palju toredam joosta (või mistahes muud väljas harrastatavat sporti teha) kui jõusaalis käia. 

E: 10,2 km, 1:02
T: jõusaal
K: 8,5 km, 50 min
N: jõusaal
R: 10 km, 1:00
L: puhkus, kerge rattamatk 20 km
P: 20 km, 1:58

Eilne jooks oli emadepäeva special! Kuna ma kevadjooksule ei läinud, siis tegin ise oma pika trenni. Kell 7.30 asusin teele. Kella ja kilomeetreid ei plaaninud vaadata. Hea oli olla! Ring tuli täitsa pikk. Koduukse ette jõudes lõi kell täpselt 20 km täis. 

Lihtsalt nii hea oli.
Ei tea, kust see energiasööst nüüd tuli? Aga kui jooksu algus oli selline täeisti keskpärane, siis kuskil 5. kilomeetril tundsin, et läheb väga libedalt. Värske õhk, vaikne loodus, oma mootor, mis veab nii kaugele kui tahad - pole paremat tunnet. 

Pärast sai suure hooga emadepäeva kooki söödud ja natuse šampat joodud. Kook - ikka Paleo vaimus - sai minu arust väga hea. Postitan lähiajal ka retsepti. 


Siis aga tagasi Tallinna poole. Vabandan tuttavate emade ees, kellele ma eile ei helistanud. Bussis sai telefon tühjaks, nii et sain sellega vaid paar sõnumit saata, aga helistamiseks sai pauer otsa.

Mine tea, oli see pikk jooks, liiga hea kook, selle kõrvale joodud väga hea jook (kisub luuletuseks?) või midagi muud, igatahes kui õhtul Tallinnasse jõudsin, olin meeletult väsinud ja juba enne kella 21 juba voodis. 

Kommentaare ei ole: