neljapäev, 15. mai 2014

Joogalaagris kirjas!

Esmaspäev ja teisipäev olid jõusaalipäevad. Selleks nädalaks neid rohkem ette nähtud polegi: täna käisin joogas, homme lähen jooksma, laupäeval on Maijooks. Pühapäevaks on plaanis üks selline trenn, mida olen juba ammu teha tahtnud, aga milleks pole veel seni võimalust olnud. Olen põnevil!

Eile läksin jõusaali ilma suurema plaanita. Soojendust tehes otsustasin, et teen vana hea "50" trenni: valisin välja kümme harjutust ning tegin igaühte 50 korda. Nende hulka kuulusid: 

rebimine
stepilauale hüpped
kõhulihased bosupallil
ploki tõmbed triitsepsile
kangi surumised kukla tagant üles
poolkükist üleshüpped, kang õlgadel 
väljaasted küljele 
sangpommi rebimised kummagi käega
"spiderman"
tuhara "extension" (ei tea eestikeelset nimetust???)

Ära väsitas küll ja täna oli olek selline, et jõudu poleks nagu tahtnud teha.

Mina
Hoopis jooga tundus hea mõte. Seekordne käisin tavapärase Vinyasa asemel hoopis Power yogas. See oli natuke dünaamilisem, aga ma ei oska öelda, kas ta tingimata ka raskem, kuigi teoreetiliselt peaks olema. Selles osas oligi, et tegime palju poolplanke, mis võtsid käed korralikult läbi, kuid seisupooside seeriat, mis tavalises vinyasas kõige raskemad on, eraldi ei olnud. Selle eest oli põnevaid venitusi ja üks päris kihvt väänamispoos, mida ma puhtalt peale vaadates ei oleks arvanud teha suutvat, aga hakkama sain! Kahjuks ei tea ma selle nimetust, et mõnda pilti välja otsida. 

Paar nädalat tagasi tuli Infrajoogast meil nende suvelaagri kohta. Kirjelduse järgi tundus väga ahvatlev. Üritus toimub juuni keskel Haapsalu lähedal turismitalus ja programm on paljulubav, sisaldades muuhulgas palju Vinyasa trenne, Yini trenne (minu jaoks uus!), täiskuumeditatsiooni, hommikust päikesetervitust, näolihaste treeningut ja näomaski, mere peal parvetamist, sauna ja lõkkeõhtuid.

Miks ka mitte?
Mõtlesin tükk aega, kas minna, sest loomulikult pole selline asi tasuta, aga siis otsustasin, et olen oma elus täitsa mõttetute asjade peale raha kulutanud küll - miks siis mitte kulutada millelegi, mis mind tõsiselt huvitab? 

Niisiis otsustatud! Eks näha, kui palju targema, ilusama ja puhanumana ma juunis Haapsalust tagasi tulen :)


Kommentaare ei ole: