reede, 30. mai 2014

Jällenägemisrõõm (ja muud siit-sealt)

Kolmapäeva õhtu oli super tore, sest Liis käis külas. Kui mõtlema hakkasime, millal viimati kokku saime, siis ei mõelnudki muud välja, kui et ilmselt novembris. Skaipinud oleme päris tihti, aga nägime viimati siiski lubamatult ammu! Ja enne seda olin ju terve aasta ära. 

Aga nagu väga armsate inimestega ikka, on ka üle pika aja kohtudes tunne, nagu oleks alles eile jutt pooleli jäänud ja aega poleks vahepeal mööda läinudki. 


Lõpetasime kahe peale ühe pudeli šampat ära ja kui magama saime, oli kell kindlasti juba rohkem kui kaks.

Järgmisel päeval pidi Liis juba väga vara ära minema, nii et äratus oli juba enne seitset. Kuigi keda ma petan, ega ma nagunii kauem poleks maganudki. Ülejäänud päev oli selline uimane ja na-tu-ke andis eelmise päeva jook tunda, aga ei midagi hullu. Tegin tööd ja päeva peale suutsin isegi ühe 7,5 kilomeetrise loivavas tempos jooksu teha.

Tänane trenn
oli jõusaalis. Miks ma CrossFitis pole käinud? Sellepärast, et mul on jõusaalis veel mai ja juunikuu eest makstud, CF eest aga mitte, nii et selle eest tuleb veel eraldi tasuda. Kasutan siis veel jõusaali, kuid paar korda nädalas tahaks CFs ikka ka käia. Loodan, et pühapäeval see õnnestub. 

Aga tänane trenn oli näpatud siit. Kindlasti tuleb meelde jätta ja kõrva taha panna - tundsin, et oli vääga tõhus. Üleüldse meeldivad mulle kõik sangpommiharjutused, nendega saab juba hästi kõik suuremad lihasgrupid ära treenida. Pärast tegin peale veel natuke rinnalihaste- ja triitsepsiharjutusi. Umbes 45 minutit ja trenn tehtud, nii et särk tilkus ja käsi värises. Igaüks teab muidugi ise, kuidas treenib, aga vahel ma ikka ei saa aru, mis mõte on tulla jõusaali niisama istuma. Vaatan neid tüüpe, kes poole sellest ajast, kui mina seal olen, kuskil rinnaltsurumise pingi peal jalga puhkavad, ja nii vist lausa kümneid minuteid. Ja alati jäävad nad veel sinna, kui mina ära lähen. Ma muidugi ei väida, et ise kõik õigesti teen, aga niimoodi aega kulutada tundub küll mõttetu. 

Täna potsatas postkasti uus Tervis Pluss. Tsekake järgi, eriti need, kellel veel ratast pole, aga osta plaanivad.




Ja muidugi, kes Tanel Padarit armastavad, need saavad teada, kuidas rokistaar trennis käib (selle loo autor ei ole mina). 


Head algavat nädalavahetust!

Kommentaare ei ole: