laupäev, 1. märts 2014

Minišoping

Tere laupäeva!

Täna hommikul ja päeval oli nii ilus ilm, et tööleminek tundus kuritegu. Palju parema meelega oleks kaheks tunniks kuskile metsa vahele sörkima või mere äärde jõlkuma kadunud. Kuna see aga võimalik polnud, tuli hommikuks mingi liigutamisviis välja mõelda. Pärast 10-minutilist igahommikust koerajalutamist tulin tuppa ja tegin siit inspireeritud trenni. Vaid viimase harjutuse vahetasin "ämblikmeeste" vastu välja, sest käte treenimiseks vajalikke hantleid mul polnud. Kava nägi välja selline: 

12 burpeed
12 kükki 
12 "ämblikmeest"

11 burpeed
11 kükki 
11 "ämblikmeest"

... kuni igat harjutust jäi korrata üks kord. Siis läksin teistpidi tagasi: 

1 burpee
1 kükk
1 "ämblikmees"

2 burpeed
2 kükki 
2 "ämblikmeest"

... kuni olin tagasi 12 juures. 

Taaskord tõestus selle kohta, kuidas lühikese ajaga ja ilma igasuguste vahenditeta on võimalik teha väga intensiivne trenn! Sõna otseses mõttes higi tilkus. 

Tööl läks aga täna nii, et teise rühmatundi ei tulnudki keegi kohale. Mis tähendas, et sain laupäeva kaks tundi varem lõpetatud. Mina ei kurda!

Kerli juures olles olen pätsanud, ilma tema teadmata muidugi, tema laiu mõnusaid joogapükse, mis talle ise jõuludeks kinkisin. Juba tookord tahtsin neid endale ka osta, aga poes oli vaid üks paar. Kuna olen nendes pükstes nüüd siin kolm päeva ringi hõljunud ning need on väääga mõnusad olnud, siis käisin täna pärast tööd Universaal Universumist läbi, et vaadata, kas neil hetkel midagi sarnast olemas on. 

Leidsin! Värvilt veelgi vingemad, sellised spinatikarva rohelised. All on nöörid, millega saab sääreotsad kokku tõmmata, kui tuju tuleb. Jalas nii mugavad ning kujutan ette, et hakkan nendega nüüd igal pool ringi käima. Natuke veel ja ka ilm on selleks sobiv. 



Lisaks on väga armsad ja loodusesõbralikud Universaal Universumi kotid, milles on ära kasutatud ajalehti. 



Laupäeva õhtu on nii mõnus! Kuigi mul on esmaspäeval ühe päris mahuka töö tähtaeg, siis on see õnneks selline, mille tegemiseks pole vaja haudvaikust või väga sügavat keskendumist. Telekavaba inimene nagu ma olen, ei tea ma televisioonist suurt midagi, aga nüüd, mil teiste kodus vegeteerides see võimalus olemas on, vaatan võib-olla isegi Eesti Laulu. Oskaks ka seltskonnas midagi kaasa rääkida... Kui ma muidugi enne ära ei kustu. 

Toredat nädalavahetust!


Kommentaare ei ole: