neljapäev, 27. veebruar 2014

Korrapidaja

Hei!

Vahepeal on mööda saanud vabariigi aastapäev ning sellega koos kohustuslik kontserdi ning Eesti rikaste ja ilustate kätlemistseremoonia jälgimine. Esmalt aga päevast: see oli vähemalt Tallinnas küll nii ilus ja kevadine! Lehvivad sinimustvalged Vabaduse väljakul olid päikese käes veel ilusamad kui tavaliselt.



Kuna mu õe pere ja ema läksid järgmisel päeval nädalasele reisile ja kõik olid Tallinnas, siis saimegi juba eelmisel õhtul õe pool kokku. Olime mõlemad Kerliga üht-teist lauale meisterdanud, Helena oli igaühele Eesti lipu ka valmistanud.

Igasugu head sai söödud! 



Aga. Olen viimasel ajal ülimalt minimaalselt alkoholi joonud ning seekordki ei tekkinud selle järgi erilist isu. Okei, vahuvein ja šampus mulle tegelikult meeldivad, aga kuna meil neid polnud, siis jõin vist kaks klaasi valget veini. Kuid pean tunnistama, et väga erilist rõõmu sellest ei tundnud. Vein oli okei, aga juurde valamise mõtet ei tekkinud (issand, ma räägin nagu sõltuvusest paranev alkohoolik??).

Mina aga jäin selleks nädalakeseks õe maja valvama ja kassi ja koera hoidma, ehk olen päris ametlik korrapidaja siin. Imelik jutt küll ühe allergiku ja astmaatiku poolt, eks. Aga kui nad küsisid, kas saan aidata, otsustasin, et proovin, ehk ei sure ära. Iga päev möllan tolmuimejaga ringi, et maja puhas oleks. Kass ja koer on päeval suhteliselt palju väljas, mis teeb asja lihtsamaks. 



Sülle võtta ma neid ei saa ja patsutada ka mitte, eks nad vist vaatavad, et ma üks ülbe tibi olen... 

Laiskvorst
Aga koera võlusin vähemalt sellega ära, et käisin temaga üleeile kaheksakilomeetrisel jooksuringil ja täna hommikul viiesel. Üleeile välja minnes oli ilm selline - kas oli võimalik mitte jooksma minna?



Vabariigi aastapäeva hommikuks oli mõnus ja raske ringtreening! Kuna teadsin, et MyFitnessi ei pruugi ma järgmise nädala jooksul nii sageli kui tavaliselt jõuda (kuna olen Tallinnast veidi väljas ja autoga sõelumine on tüütu ja parkimine kallis), võtsin kohe korraliku ja kõva trenni ette. Teisipäeval jooksin 8 km ja eile käisin joogas, nii et üritan vastavalt võimalustele endast parima anda. 

Nii, ja nüüd loomi toitma ja tööle!


Kommentaare ei ole: