pühapäev, 6. oktoober 2013

Sõbrad nagu jõuluvanad

Eestis tagasi olles on muidugi suur rõõm jälle sugulasi ja vanu sõpru näha. Ma ei saa väita, et oleksin Kalifornias elades Eestimaa talvest või pimedatest ja lörtsistest sügistalvpoolkevadest (ehk siis konstantsest ****sest suusailmast) puudust tundud, oh ei. Aga inimestega on teine lugu. 

Sellesse nädalavahetusse mahtus lausa kahe Soomes elava sõbra külaskäik. Liina tuli neljapäeval Tallinnasse ilumessile ning kuigi ta jõudis siia päris hilja, istusime veel mitu tundi üleval ja lobisesime maast ja ilmast. Väike vein käis asja juurde - aga väga mõõdukalt. 


Ja Anthon Berg. Mmm!



Apelsin+tume šokolaad+martsipan. Super kooslus. 

Liina on lihtsalt hämmastavalt tubli tüdruk. Olen alati imetlenud inimesi, kes teavad, mida nad tahavad, ja tegutsevad selle nimel, et seda saavutada. Liina avas pool aastat tagasi Helsingis päris oma ilusalongi. See pole teab mis lihtne asi. Niipalju kui ma ka Soomet fännan ja omal moel armastan - ega ma muidu poleks seal ju neli aastat elanud - tean, et eestlastel ei ole seal alati väga kerge ennast maksma panna ning läbi lüüa. Eestlaste mitte alati kõige suurepärasema maine kujunemisele on arvukad kaasmaalased hoolika alkoholitarbimise, kaklemiste ja muude seadusterikkumistega hoolega kaasa aidanud. Selge see, kõik Soomes elavad eestlased pole sellised, kuid märkimisväärne ja kurvastavalt suur osa küll. Olles ise seal politsei jaoks töötanud, olen seda oma silmaga nii palju pealt näinud. 

Liinal aga läheb hästi ning ta on oma edu kindlasti välja teeninud. Kui ta veel kosmeetikute koolis käis, oli mul õnn tema juures modell käia mängimas - korra päeva- ja korra õhtumeigis, lisaks paaril muul hoolitsusel. 

Liina tõi mulle ka ühe kreemi nende toodete hulgast, mida ta oma salongis kasutab. Tegemist on Denova Pro sarja päevakreemiga. 


Tõeliselt hea asi! Pean tunnistama, et olen inimene, kes võib endale vahel kallimat ja kvaliteetsemat kosmeetikat kokku osta, kui võimalust on, siis aga löön käega ja mõtlen, et hoian ikka kokku ja lepin millegi soodsamaga. Nüüd seda kreemi proovides saan jälle aru, kui tähtis toodete kvaliteet on. Näonahk oli tõesti kohe pärast kasutamist sile nagu beebi pepu. Ning isegi hinna poolest pole see kreem ületamatult kallis.



Eile käis külas Johanna, kellel oli plaan pühapäeval Rakverre minna. Niisiis oli ta enne seda ühe öö minu juures. Eile pärast tööd koju tulles, kui kell veel üheksagi polnud, olin nii väsinud, et mõtlesin, et kukun jala pealt voodisse. Sain väsimusest siiski üle ning lõppkokkuvõttes aga jutustasime siiski jälle peaaegu poole kaheni välja. 

Ma vist tõmban head ja paremat kosmeetikat ligi? Sest Johannalgi oli mulle väike welcome-home kingitus, Lushi seep. 



Seep on super hea lõhnaga! Üldjuhul pole ma tugevate lõhnade sõber. Pesupulbrist kuni kehakreemini  välja eelistan suhteliselt neutraalseid lõhnu. Sellel seebil aga on küllaltki tuntav sidruni- ja greibilõhn, kuid see pole üldse ebameeldivat kange, vaid vastupidi, värske ja mõnus. Lisaks sisaldab seep eeterlikke õlisid, mis teevad naha puhtaks, niisutavad ja hooldavad seda. Lushi seebid on käsitsi tehtud ning on enamasti vaid taimset päritolu.

Täna läksin jõusaali, kaasas uus arsenal, ega suutnud otsustada, kas ma ootan rohkem trenni või trennijärgset saunaskäiku, et ennast korralikult kuumutada-seebitada-kreemitada. Pärast sõna otseses mõttes jalgu nõrgaks võtvat jalalihaste trenni olid protseduurid täeilikult omal kohal. 

Kommentaare ei ole: