neljapäev, 1. august 2013

Taastun

Ma ei saanud vist ise ka aru, kui väsinud tegelikult nädalavahetuse võistlusest olin. Teisel ööl pärast jooksu oli magamajäämine raske: olin väga väsinud, aga samamoodi oli mu keha üleväsinud. Jalad tõmblesid ja tahtsid nagu krampi kiskuda. Paar korda ronisin voodist välja, et ennast venitada. Lihased on ka endiselt veidi kanged, isegi neljandal päeval pärast jooksu. 

Siiski pole päris tark pärast nii suurt füüsilist pingutust niisama passima ja istuma jääda, vaid kehale ikka mingisugust pingutust anda. Kuna mu ema ja ta sõbranna on parajasti siin, siis oleme päris palju kõndides San Francsicot avastanud. 

"Kapist välja" :)

Kuulsal Castro tänaval

Jaapani aed Golden Gate'i pargis

Jaapani aed

Golden Gate'i park

Legion of Honor


Eile proovisin tunnikese joosta, aga lõppkokkuvõttes oli see päris väsitav. Täna jätan küll vahele,  võib-olla käin õhtul joogas või venitan niisama kodus. Nädalavahetuseks on plaan ema, Asti ja Hugh'ga Santa Cruzi minna, eks seal saab ka jala ringi kolatud. Ilma igasuguste süümepiinadeta kavatsen jooksmisest puhata. 

Ikka veel loodan Santa Rosa maratoni joosta. See toimub 25. augustil, vaid mõned päevad enne mu lahkumist Kaliforniast. Kuna distants oli juba välja müüdud, ei saanud enam registreerida, aga püüan ennast kuidagi sisse "sebida". Kui aga Santa Rosa ei õnnestu, püüan kohal olla 8. septembril SEB Tallinna maratonil. Kas keegi tahab minuga koos joosta?

Kommentaare ei ole: