laupäev, 17. august 2013

Minu une leidmise lugu

Nagu olen juba varasemalt kirjutanud, maadlesin mitu aastat tõsise unetuse käes. Suurimaks probleemiks oli stress, mida ma endale väga tunnistada ei tahtnud. Aga samuti vale toiduvalik. Vale keskkond. Pahad mõtted. Teadmatus, mis oma eluga pihta hakata. Tunne, et olen valel ajal vales kohas. 

Kõigist neist mõtetest ning sellest, mis mind aitas, kirjutan augustikuu Tervis Plussis

Homme on aga kavas joosta üks maastikujooks - Cinderella poolmaraton. Lubab tulla raske. Kuigi olen jooksnud, olen elanud väga ebastabiilset elu - pidusid ja dringitamisi on viimasel ajal sattunut ilmselgelt rohkem kui tarvis, ning unetunnid on ka veidi puudulikuks jäänud. Aga mõtlen sellele, et peagi on käes lahkumise aeg ning tahan viimased nädalad lõbusalt võtta. 

Homsest jooksust tuleb kindasti raport ka!




Kommentaare ei ole: