pühapäev, 9. juuni 2013

Tervislikud ja vähemtervislikud joogid

Tänane hommik algas köögis mütates müsli ja tervisliku rohelise smuutiga. Blender on minu jaoks täiesti vältimatu abimees alates sellest ajast, kui tegin läbi 3-nädalase Clean programmi. Päeva kolmest toidukorrast kaks moodustasid siis smuutid või mahlad, nii et blenderi olemasolu oli lausa möödapääsmatu. Tänahommikune pauersmuuti koosnes suvikõrvitsast, kahest suurest peotäiest salatisegust (spinat, peedipealsed, lehtsalat, muu roheline kraam), küüslaugust, sidrunimahlast ja kookosveest. 

Värvus pole võib-olla kõige ahvatlevam, aga maitse on hea. Tavaliselt püüan smuutidesse ka  avokaadot või päevalilleseemnevõid lisada. Need teevad tekstuuri mõnusamaks ja muidugi lisavad head rasva. Kuna ma aga eile oma avokaadovarud ära lõpetasin, siis täna pidi ilma läbi ajama. 




Kuid muudest tegemistest. Olen päris pettunud, et mu jalg on ikka veel vigastatud. Eesmärk joosta igas kuus üks poolmaraton jääb ilmselt vähemalt juunikuu osas täitmata. Isegi kui olukord paari nädalaga paraneks, olen kuu lõpus nädal aega Kaliforniast ära ega saa joosta.

Nagu Liis arvas, on tegemist ilmselt plantar facsiitisega, mille üheks põhjustajaks on kõval pinnasel liiga palju jooksmine. Eks siin on mulle järelemõtlemise koht. Jooksen tõepoolest peamiselt ainult asfaldil, sest kõik metsarajad on kaugemal, ning ilma autota sinna ei pääse. Üks variant oleks muidugi jõusaalis jooskulindil joosta, aga see on minu jaoks äärmiselt nüri tegevus ning tunniajanegi trenn nõuab suurt eneseületamist.

Et mingitki aeroobset koormust saada, olen käinud spinningus ja sõtkunud elliptilisel crosstraineril. Neid kahte saan ilma valuta teha. Kuid miski pole sama kui jooksmine, eriti seetõttu, et neid tuleb teha higises jõusaalis. Reedel aga võtsin end siiski kokku ning sammusin elliptilisel crossraineril 65 minutit. Sees treenimisel on veel üks miinus - kui ma üldiselt higistan äärmiselt vähe, siis jõusaalis elliptilisel 30 minutit kõndinuna võin  särgist juba vett välja väänata. Seega tundub ka, et olen kaks korda rohkem trenni teinud kui tegelikult! 

Ülejäänud reede möödus hea sõbra Adamiga, kes eeloleval pühapäeval San Francsico maratoni jookseb, sooja suveilma nautides järgmiselt...


Mõnus õhtu oli! Heale Saksa Rieslingile ei suuda ma "ei" öelda. Aga see on seda väärt!






Kommentaare ei ole: