reede, 14. juuni 2013

Jooga Eminemi saatel

Teisipäeval sattusin lausa kahte trenni: hommikupoole tunniks ajaks crosstrainerile ning õhtul joogasse. Viimane oli seekord päris naljakas, sest püha ja spirituaalse vaikse tunnikese asemel saime hoopis korralikult naerda. Nimelt oli treeneril iPodiga mingi jama, sest see ei käivitanud õiget playlisti, vaid hakkas tervest vidinast suvalisi lugusid valima. Seejuures joogaks mitte kõige tavalisemaid... 

Ausalt öeldes oli väga koomiline Eminemi Slim Shady saatel allavaatavat koera või Macklemore'i Thrift Shop'i järgi poolkuud teha. Võib-olla mõni ülipühendunud joogi sai selle jama peale pahaseks, aga minu arust oli see lõbus. Naljaga pooleks, kes ütleb, et tuulekohin ja meremühin joogaks kõige õigema fiilingu loob?

Umbes nii. Allikas


Jooga puhul on tõsi see, et mida rohkem harjutada, seda rohkem selle mõjust aru hakkad saama. Jooga ei pruugi kohe alguses kuigi palju pakkuda, eriti siis, kui oled rohkem aeroobse trenni sõber ning lihtsalt "peale vaadates" näib olevat tegu suhteliselt igava trenniga. Minu esimene kokkupuude joogaga oli tore, aga siiski ei olnud ma väga veendunud, et kindlasti sellega tegelema jään. Esialgu võtsin joogat rohkem lõõgastus-venitustrennina, kuid järjest paremini saan aru, et sellest võib saada ka korraliku füüsilise koormuse - on lihtsalt nii palju viise, kuidas seda teha. Muidugi pole jooga võrreldav jooksu või muu aeroobse trenniga, sest nende kahe eesmärgid on lihtsalt nii erinevad. Ning kuigi jooksmine on ja jääb ikka mu esimeseks armastuseks, on jooga minu iganädalases trennikavas omal kohal. 

Seda teavad kõik, et kui palju istuda, tuleks aeg-ajalt venitusi teha või lihtsalt natuke ringi jalutada. Mulle meeldib teha pea peal- või kätelseisu, mida olen samuti joogas õppinud. Suurem osa inimesi peal- või kätelseisu ilmselt keset tööpäeva teha ei saa (mõtlen praegu elavalt oma õpetajast ema või kontoritöötajast õe peale... :), kuigi nagu näha, pole see päriselt teostamatu:

Allikas

Minul kui koduse tööga ärahellitatud igavesel tudengil on see võimalus aga olemas. Päris ilma seina toe või kõrvalise abita veel ennast pea peale ei viska, aga see polegi tähtis. Minut aega pea peal ja mõte jookseb jälle paremini!


Kommentaare ei ole: