pühapäev, 17. august 2014

Päev 59: pakin ja möllan


Tere tere!


Kuidas läheb? Mul läheb hästi! Koristan, pesen pesu, mõtlen, mida reisiks kaasa pakkida. Homme lähen Soome ja kolmapäeva varahommikul asun USA poole teele. Poole silmaga kõige selle kõrvalt jälgin EM-i viimast päeva, mis on eestlastele päris edukas olnud - Roman Fosti jooksis maratonis väga ilusa isikliku rekordi ja sai 17. koha. Soovin naabrimehele kindlasti õnne kui teda nägema juhtun. Heleriin Haas sai just hetk tagasi isiklikku rekordit märkiva 1.94 üle ja Risto Mätas viskas äsja oma esimesel katsel 80.73, oma hooaja tippmargi. Viimane päev on eestlaste jaoks juba korda läinud!

Täna CrossFitis sattusime reisimisest lobisema. Üks trennikaaslane oli päris paljudes California linnades käinud ja kui kuulis, et ma sinna kohe minemas olen, jätkus jutuainet meil pikemalt. Kuna ta mu autoga ära viskas, saime oma muljetamist veel jätkata. Bodybuilderid Venice Beachil, kaunis hommikujooks Santa Monicas, hullumeelne Las Vegas (okei, see on küll Nevadas, aga siiski California piiril), hipid ja need armsad värvilised puumajad San Franciscos.. Kadri täielikult jagas mu vaimustust California osas ja nii mõnus oli mõelda, et kohe varsti olen jälle seal. Lisaks tuli välja, et Kadri läheb selle aasta lõpus Honolulu maratoni jooksma. Kindlasti on see väga kihvt ettevõtmine, aga seda mäletan Honolulul jooksmisest küll, et sealne ülimalt niiske õhk tegi jooksmise kordades raskemaks kui see muidu oleks olnud. 

Trennist koju tulnud, tegin endale ühe mõnusa salati. 


Panin sinna spinatit, röstitud suvikõrvitsat, tomatit, kurki, kana ja oliiviõli. Hiljuti avastasin, kui lihtne on tervet kana küpsetada. Varem arvasin, et see on jube keeruline ettevõtmine, aga tegelikult pole seda üldse - natuke soola ja pipart peale ja kana ahju, mingit erilist järelvalvet see ei vaja. Ja süüa võib seda lausa viis päeva järjest, nii et järgmistel päevadel on elu toiduvalmistamise osas palju lihtsam. 

Nüüd olen pakkimist jälle poole tunni võrra edasi suutnud lükata. Osav, eks. Pakkimise teeb keeruliseks see, et mul on vaid käsipagas, aga arvestades juba seda, kui palju ma jalanõusid pean kaasa võtma, läheb väga keeruliseks. Pagasi kaasavõtmise eest tuleks aga ligi 50 eurot juurde maksta, mida ma aga kuidagi teha ei taha. Niisiis püüan kuidagi targalt pakkida, voltimise asemel oma riided rullida ja kingade sisse asju toppida...

Mõnusat õhtu jätku!

Kommentaare ei ole: