reede, 8. august 2014

Päev 52: mingi hull käib trennis

Hoolimata eilsest jube uimasest olekust suutsin täna päris produktiivse päevaga hakkama saada. Nagu sel nädalal varem kirjutasin, sadas mu ülesannete hulka viis uut artiklit, mis kõik tuleks sel ja järgmisel nädalal ära teha. Täna sain neist kaks pooleliolnut valmis ning ühega alustatud. Lisaks tegin ka ühe suhteliselt keerulise, aga õnneks vaid paarileheküljelise tõlke valmis. 

Kuna ärkasin ülivara, LIIGA vara ja asusin tööle, siis kella kaheks oli tunne, et tahaks juba trenni minna. Täna oli CrossFitis avatud saal, aga kuna koos teistega on ikka kihvtim koos treenida kui üksi, otsustasin 17.30 trenni minna. Kohale minnes selgus, et peale minu oli kirjas vaid üks inimene ja seegi jättis lõpuks tulemata. Oleks teadnud, oleks avatud saalis juba varem ära käinud. 

Tänane skilli osa oli köielronimine. Minu jaoks esimest korda. Päris keeruline oli! Edukaks köielronimiseks on vaja tehnika õigesti kätte saada: köis peab jooksma ühe jalalaba alt ja teise pealt ning see tuleb ühe jalaga "lukku" saada, et siis ennast kätega jälle ülespoole tõmmata. See võiks välja näha nii: 

Allikas
Mul aga libises köis pidevalt ära ning lukku ma teda ei saanudki. Okei, esimene kord ka alles. 

WOD oli järgmine: 20 minutes 
400 m run 
max pull-ups

Ehk inimkeeli: 400 meetrit jooksu, millele järgnes nii palju lõuatõmbeid kui jõuad. Siis jälle 400 m jooksu jne. Mina tegin muidugi kummilindiga lõuatõmbeid, aga raske oli ikka. Kokku sain kuus täisringi, aga kui minut oli veel lõpuni, läksin ikka veel ühele jooksuringile. Mis seal ikka kella tiksumist vaadata kui võib minut aega veel trenni teha.

Koju tulles kuulsin pealt kahe übertibi vestlust. Neiud olid umbes 16-aastased ilusad, blondid, kunstripsmestatud ja -küünestatud ja sõjamaaling näos, mõlemad näppisid oma nutitelefone ja ajasid ükteisega samal ajal ülinutikat juttu. Üks näitab teisele oma telefoni ja ütleb: "Issand, vaata, see Janek on jumala segi. Mingi hull, käib kogu aeg trennis! Iga hommik kell pool kümme läheb, üldse enam väljas ei käi, sest homme on trenn. Kuidas ta viitsib?" Tibukesed jäävad mõistmatusest pead raputades selle hullu üle imestama. Aga mul tekkis selle tundmatu hullu suhtes kohe sümpaatia. 

Kommentaare ei ole: