esmaspäev, 19. mai 2014

"Peast rohelised" joogid?

Selgituseks: pealkirjas olev sõna joogid on mitmuse osastav sõnast joogi (käändub joogi : joogit) ja mitte jook (joogi : jooki). 

Aga täna ma sulan! Väljas on nii soe, kuid ma ei kurda. Uskumatu, et kell 8 õhtul võib veel T-särgiga väljas olla. Nii hea. 

Tulin just joogast. Ka seal oli täna nii kuum, et higistasin nagu... nagu mis? Ma ei tea. Igatahes kogu aeg tilkus nina otsast vett ja matt oli märg, nii et aeg-ajalt hakkas juba veidi libisema. Koju tulin läbimärjana, õnneks oli bussis piisavalt ruumi ja keegi ei olnud sunnitud minu kõrvale istuma. Nende õnn. 


Trenn oli täna päris raske, hästi palju oli ühel jalal seisupoose. Olin Temea trennis esimest korda ja ossaahh, kuidas ta paindub. Kui ta allavaatava koera asendis ütleb, et tõstame vasaku jala nii kõrgele kui suudame, siis hea, kui pool saalitäiest suudab oma koiva puusa kõrgusele vinnata. Tema jalatõstmine näeb välja rohkem selline. 


Aga ennast võin ka natuke kiita, sest sain täna varese asendiga hakkama. Kuigi ma pole seda kuigi palju harjutanud ka - trennides harjutataksegi ju raskemaid asendeid suhteliselt harva. Kerge see just ei ole, niisiis võin uhke olla, mis siis, et suutsin poosi hoida vaid umbes viieks sekundiks. Areng seegi! Hull võitja tunne tuleb, kui millegi sellisega hakkama saada. Need viis sekundit, mis ma seal ainult oma randmete peal kõlkusin, olid väga võidukad.


Pildil ei ole mina, kuigi mul poleks kõige vähematki selle vastu, kui suudaksin sedasi kuskil beachil nii muuseas paar varest teha.

Pärast trenni rääkisime Temeaga veidi juttu ka. Ta on oma koolitused teinud USAs ja ka elab seal umbes poole aastast. Tuli jutuks, et kui seal on jooga juba nii tavaline nähtus, siis ka siin hakkab joogahuvilisi juurde tekkima. Meil on juba päris mitu joogastuudioit, suvel tean tulevat vähemalt kahte joogalaagrit jne. Temea ütles väga tabavalt: inimesed hakkavad aru saama, et joogaga tegelejad ei ole peast põrunud, et söögi ainult lillelehti ega mediteeri kaheksa tundi päevas (see aeg, mis kaheksast joogaga tegelemise tunnist üle jääb). Joogatrennis käimine ei tähenda, et enam ei tohi liha süüa, veini juua ega lõbutseda.

Mina söön liha, joon veini ja pean ennast muidu ka enamvähem mõistlikuks inimeseks, samamoodi ei ole ma oma joogahuvilistest sõpradel mingeid suuremat sorti kiikse täheldanud. Mõttemaailma ja maailmavaadet, rääkimata puusaliigestest, avardab see kindlasti. Kes ei usu, proovige järgi. 

Kommentaare ei ole: