teisipäev, 18. märts 2014

Töö juures diagnoosi saamas


Eile oli töö juures lõbus päev!


Nagu räägitud, hakkan arste koolitava firma ajalehte kirjutama. Esimene lugu tuleb sellest, kuidas välismaalt tulnud arstid soome keelt õpivad. Selle jaoks käisin eile tundi vaatamas. Õpilasteks on kolm rumeenlast ja üks hispaanlane ning teemaks tegusõnade pööramine, numbrid ja küsisõnad. Arvestades seda, et nad õpivad alles kolmandat nädalat, oskasid nad juba päris palju! Nalja sai muidugi ka. Lause peale söin lounaan tegi rumeenia noormees üllatunud nao: What do you mean you ate South West?

Hiljem sattusin jutustama teise õpetajaga. Tema on meditsiinikeele õpetamiseks ilmselt maailma sobivaim inimene - lisaks õpetamisele töötab ta poole kohaga erakorralise meditsiini osakonnas. Viktoria mainis mulle, et kohe algava kahe Leedu arsti tunnis on teemaks astma. Mina haarasin kohe teemast kinni ja hakkasin Viktoriat kui meedikut oma astmateemaliste küsimustega pommitama. Mille peale tekkis tal mõte: aga tule meie tundi ja räägi oma mure ära!

Läksingi. Leedu prouad, väga hea soome keele oskusega juba, läksid täitsa aktsiooni, vahepeal jõudsid sõnad mõttest ette kui nad mind seal kollektiivselt ravima hakkasid. Nad esitasid sada küsimust, lasid mul ühte ninasõõret kinni hoides hingata ning tuvastasid, et mul võib olla algjärgus astmaatiline nohu, peaksin saama stabiilset ravi, olen oma senist ravimit ilmselt ajuvabalt üle doseerinud, ja kasside-koertega kokkupuudet peaksin võimalusel täiesti vältima. Sain ka ravimisoovitusi ning kaks olulist nõuannet: 1) minna eriarsti juurde ja 2) kolida soojemasse kliimasse, sest ilmselt on mu hädade taustal ja külmus. Mina ei vaidle vastu!


Kokku kestis mu ülekuulamine ja läbivaatamine kuskil kolmveerand tundi. Milline õnn, käia tööl, saada ravitud ning võtta selle kõige eest veel palka välja. Kas pole tore?


Aga paremaks veel läks. Selgus, et meie firma vastavatud hambakliinikus on hulgaliselt vabu aegu saadaval ning kuna mul on just praegu paar päris valulikku hammast, pidin ka selle võimaluse ära kasutama. Lisaks kõigele on oma töötajatele päris kena ale. 

Niisiis praegu on töö juues küll täitsa tore olnud :D Nüüd peaks veel reaalselt ise ka tööle hakkama ja esimese loo ka valmis kirjutama. 

Õhtul käisin sarnaselt eelmisele nädalale joogas. Päris raske oli, aga nagu ikka, väga head käänamised ja väänamised, eriti ülakehale. Jälle tekkis selline pauerit täis tunne, mis oli sees veel täna hommikul jõusaalitrenniski. Kohe nii hea, et homme tuleb jälle joogasse minna. 

Nüüd veel paar tööasja teha ja siis elan natuke eraelu ka ehk teisisõnu, pulmad tahavad korraldamist :)

Kommentaare ei ole: