pühapäev, 9. märts 2014

Lilleline laupäev, laisk pühapäev

Hoolimata eilsest süngest hommikust tuli päike peagi välja ja ilm läks ilusaks. Tööle minnes oli linn rõõmsaid nägusid täis ja ei olnud vist ühtegi naist, kellel lilli käes poleks olnud! Pärast kõiki neid aastaid Soomes elamist, kus naistepäeva ei tähistata, ning eelmist aastat USAs, olin unustanud, kui tähtis päev see siin on. 

Üksik ja pooleldi vallaline nagu ma olen, ei lootnudki ma, et keegi ka mulle sel päeval tähelepanu võiks pöörata... Aga!


Üks õpilane, naisterahvas veel pealegi, tõi mulle kimbu roose! Ja teine Raffaellosid. Kas pole armas!

Ka õhtul koju minnes jalutas ringi äraseletatud nägudega inimesi, nii mehi kui naisi. Väga üles löödud ja kõik kuhugi teel. Tõesti, see on siin nii suur püha!

Pärast tänahommikust trenni, õpetamist ja Amandaga Skypetamist oleks tegelikult pidanud veel tööd tegema. Aga väljas oli nii ilus ilm ning mõtlesin, et kuradile. Vabandust. Läksin hoopis välja. Pildid räägivad ise, mis ma seal nägin. 







 
Tasus käia küll ju?

Kommentaare ei ole: