reede, 17. jaanuar 2014

Tabatatrenn + sünnipäev jätkub


Hei-hei!


Kuidas küll on nii, et kui tööd ei ole, siis pole mitte midagi, aga kui on, siis on kõik korraga, ühel ajal, ja hästi palju? 

Selline olukord paneb aga nii töös kui trennis aega tõhusamalt kasutama. Trenn tuleb suruda kohe hommikusse ja kiirelt-kiirelt ära teha. Sellistel puhkudel ongi eriti head nn. Tabata-trennid, kus suhteliselt lühikese aja jooksul saab kätte väga hea koormuse. Tänane Tabata nägi välja selline. 


Mõned harjutuste nimed on kohmakad, aga ma ei oska neile normaalseid eestikeelseid vasteid välja mõelda. Allikad, kust ma trenni jaoks mõtteid saan, on ju ikka ingliskeelsed. Panen siia lingid bosupalliga burpeede, "uisutaja", "päevakoera", T-kätekõverduse ja "mägironija" kohta. 

Tegin kaks korda läbi 1. ringi, kahe ringi vahel oli minutine paus. Siis tegin kaks korda läbi 2. ringi, jälle minutilise pausiga nende vahel. Ning siis sama veelkord algusest peale. Kokku tuli seega igat harjutust neli korda ja kõige peale kokku läks 40 mitutit, kuid need minutit olid intensiivsed!

Esimese ringi harjutused olid raskemad, viimaste burpeede ajal võttis ikka värisema küll! Ning hüppenöör on üks hea vidin. Meenutab lapsepõlve ja kooliaega. 

Kuid peale trenni on ka muid vahvaid asju toimunud. 
Eile sain kätte sünnipäevakingituse emalt. Pakk ootas mind Smarti postkastis. 


Sain, mida ammu oodanud olin: blenderi! Olin sellest tõsiselt puudust tundnud. Täna hommikul ostsin materjaligi ära, et smuutit blenderdama hakata: banaani, spinatit ja marju. 






Üllatuseks ootas mind ka postkontoris üks pakk. Kui eelmist oskasin oodata, siis seda küll mitte. Kes mulle veel midagi saadab? Postkontoritädi ulatas mulle punase Finlaysoni logodega kasti, Liisu aadressiga. 



Hmm, Finlayson. Linad? Köögirätt? Mis? 
Mitte päris...



Suusaprillid!



Olin mitu aastat tagasi Liisuga suusatamas käies ta käest sarnaseid laenanud ja ei jõudnud tookorda ära kiita. Väga mugavad, tuisuse ilma korral asendamatud. 

Ning juures oli veel armas, väga kauni sõnumiga kaart. Kui sellesse kirjutatud soovid täide lähevad, siis olen küll üks happy girl

Vana asi küll juba, aga aitäh kõigile õnnesoovijatele. Nii palju häid õnnesoove peab head aastat tähendama!







Kommentaare ei ole: