teisipäev, 7. jaanuar 2014

Lühike intervalljooks ja smuutikick


Päevast!


Tänahommikune trenn on tehtud. Alustuseks tegin jooksulindil 21-minutilise intervallitüüpi 3:1 põhimõttel jooksu - kolm minutit kiirendust, minut puhkust, kolm kiirendust jne. 

3:1 lühike intervalltrenn


Naha sai mõnusalt märjaks! Ülejäänud tunni  aja jooksul tegin erinevaid harjutusi alakehale: kangiga kükke, reie kõverdamisi kõhuli ning reie sirutusi ning lõpetuseks mõned kõhulihasteharjutused. 

Tänasele trennile eelnes tegelikult lausa kolm päeva puhkust: laupäeval olin tööl ning pühapäeval Helsingis, eile aga oli piisavalt palju muid tegemisi ja ringisebimisi linnas. Mingi hetk istusime maha Rahva Raamatu Bestsellerisse, kus peaaegu sulgemiseni tööd tegime. Bestselleris tasub kindlasti maitsta smuutisid: eile järgiproovitud mustika-karoobi smuuti viis keele alla. 

Kaarobi-mustikasmuuti

Ma ei ole endale veel blenderit hankinud, aga lähenevaks sünnipäevaks on see soov välja öeldud. Saab hakata jälle põnevatest koostisainetest oma smuutisid miksima. Berkeleys sai see mingil hetkel juba hommikusöögi kohustuslikuks osaks. 



Avokaado-banaanismuuti
Sünnipäevast rääkides sain kätte juba esimese kingi. Ma pole eriline parfüümifriik (kas ma ikka olen oma ema ja õega samast perest?), tavaliselt on mul ainult üks lõhn korraga, kuid viimased kolm-neli kuud pole mul seda ühtainustki olnud. Nüüd sain endale midagi head välja valida. 

Kenzo Madly Kenzo! Kiss 'n Fly

Valik on selline. Magus, aga mitte läägelt magus. Täpselt minu maitse. 

Tööpõllule!




Kommentaare ei ole: