kolmapäev, 18. september 2013

Uues kohas

Olen tasapisi tegelenud uude linna kolimisega. Esimest korda elus olen siis tallinlane. 

Pühapäeval kolisin oma uude kodusse sisse. Olin millegipärast kohutavalt väsinud: pikutasin mitu tundi voodis, üritades küll veidi tööd teha, siis aga loobudes, ja püüdes magada, aga sellestki ei tulnud midagi. Lõpuks pakkisin läbi häda oma asjad lahti ja läksingi voodisse. Trennist polnud juttugi. 

Uue nädala kolm esimest päeva olen aga trenni mõttes suhteliselt aktiivselt veetnud. Nagu ikka tahan kohe uut ümbrust avastada. Esimese asjana tekkis muidugi kerge kartus, et siin polegi väga kuskile joosta, elu nagu magalas ikka, suured hallid majad ja veidi kõle tunne. Siis aga lõin Google mapsi lahti ja vaatasin, kuhu minna. Ning polnud nii lootusetu midagi: isegi veidi muru ja männimetsa leidub, kui hästi tahta. Täna jooksin veidi pikema tiiru Piritale ning vahepeal vaatasin ka teletorni üle. 






Kuna ma ei kuulu hetkel ühtegi spordiklubisse, on jõutrenniga jälle kehvasti. Ilmselt otsustan MyFitnessi kasuks, see on kodule kõige lähemal. Aga pean hetke veel mõtlema. Tahan tõesti veidi rohkem jõu kallal tööd teha. Olen päris palju uurinud-lugenud ka jõusaalitreeningu- ja toitumiskavade kohta ja mõelnud, kas oleks tark endalgi kellegi poole pöörduda, kes need kokku paneks. Samas olen veidi skeptiline ja mõtlen, et Internet on ju infot täis ja sisuliselt ma tean ju, kuidas normaalselt toituda ja treenida. Tuleb korralikult süveneda, endale plaan kokku panna ning vaadata, kuidas toimib. Mulle üldjuhul sobib väga hästi reeglite järgi elamine, treenimine ja söömine. Ma ei ole seda tüüpi, kes suudaks umbestäpselt ära tunda, palju ja mida teha on vaja. Mulle meeldib, kui plaan on ees ja saan seda täita. 

Räägin seda ikka sellepärast, et oma Ameerikas juurdekorjatud kilod maha raputada. Enda rumalus muidugi, et seal süüa ei teinud vaid pidevalt väljas sõin ning liiga palju pidutsesin. Eestis on selles mõttes lihtsam distsipliini pidada, elu on rutiinsem ja õnneks on ka oma köök olemas, millest seal nii puudust tundsin. Ehk need aitavad jälle järje peale!

Kommentaare ei ole: