pühapäev, 16. märts 2014

Tere talv + väike tunnustus

Talve võib vist taastervitada küll, sest täna hommikul kell 7.20 oli väljas selline ilm. 


Tahtsin ennast liigutada, niisiis ajasin tossud jalga. Veel nädal aega tagasi poleks sellist pilti küll osanud oodata. 


Väljas oli tegelikult päris libe. Järsku tekkis täiesti tobe mõte: mis siis, kui ma joostes kukun, jala ära murran ja reisile ei saa?


Oletan, kust see mõte tuli. Eelmisel nädalal käsitlesime soome keele tundides luumurde. Kindlasti mul juba peas kangastus, kuidas ma puusaluu ära murran. Usun, et kui midagi karta ja sellele palju mõelda, siis see juhtub ka. Seega - rumalad mõtted peast välja!

Eile oli mu pisikeses elus pisike tähthetk. Nimelt kuulutas Soome instituut koos Eesti-Soome kaubanduskojaga jaanuaris välja stipendiumi soome keele õpetajatele. Et seda saada, tuli kirjutada avaldus selle kohta, kuidas seda stipendiumit kasutada plaanitakse. 

Kandideerisin siis ka. Mõte oli teha soome keele meditsiinisõnavara käsitlev veebikursus. Soome minevaid tudengeid, nagu ka Soomest siia tulevaid patsiente, on kogu aeg järjest rohkem. Tahaksingi teha sellise, eelkõige audiomaterjali, mis aitaks meditsiiniala soome keelt paremini õppida.

Niisiis helistatigi mulle neljapäeval ja teatati, et mind valiti välja. Eile oli suursaatkonnas pidulik vastuvõtt ja aukirja üleandmine. 

Nüüd siis tuleb kursus teha ka! Aga usun, et see saab tore olema ning õpin tegemise käigus kindlasti ise ka väga palju. 

Vastuvõtult tegelikult põhimõtteliselt jooksin läbi, sest enne seda oli algkursuse tund ja pärast vestluskursus, nagu laupäeviti ikka. Nii ma siis rühkisin läbi tuisu ja vihma üles Toompeale oma auhinna järele. Tõesti, korra talve jooksul, kui ma kõrged kontsad alla panen ja ennast veidi üles löön (tavaliselt käin madalates saabastes ja mingites imelikes hilpudes... endal on ka imelik vahel, aga ilmselt mitte piisavalt, et midagi ette võtta), tuleb ka taevast mingit kummalist kraami. Aga vastuvõtt oli tore ning kuna mu ülemus lubas mu autoga kontorisse viia, siis sain isegi hetkeks maha istuda, süüa ja klaasi veini juua, enne kui jälle tööle tagasi läksin. 


Kommentaare ei ole: